לפני כמה חודשים טובים, פנו אלינו מחברת הניהול של בניין משרדים מכובד ובקשו מאיתנו עזרה דחופה
מערכת מיזוג האוויר של הבניין כמעט קרסה וכדי לתקן את המערכת צריך להשקיע כמה מיליונים טובים, שאין בקופה
רוב הדיירים שלחו יד לכיס ושילמו, כי בלי מזגן אפשר לסגור את הבאסטה וללכת לים, אבל כמה דיירים החליטו לא לשלם שקל, יצרו בור תקציבי של מיליון שקל ועצרו את העבודה
אחד אחרי השני, גררנו אותם למפקחות על המקרקעין בת"א, וכל אחד מהם ניסה להמציא תירוץ, למה דווקא לו מגיעה הנחה, אבל אנחנו התעקשנו, שכל הדיירים ישלמו 100% מהעלות, אחרת אין פשרה
המפקחות על המקרקעין הבינו את דחיפות העניין ועשו כל שביכולתן על מנת לברר את התביעות בצורה הכי יעילה, והרבה בזכותן רוב התיקים שניהלנו כבר נגמרו
כולל פסק דין טרי הבוקר, על 613,911 ש"ח, שזה 100% מסכום התביעה
עכשיו אפשר להדליק מזגן
