תקדים: שלוש שנים פטור ממס הכנסה לחולה בסרטן השד

You are currently viewing תקדים: שלוש שנים פטור ממס הכנסה לחולה בסרטן השד

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

    משרדנו מייצג אשה כבת 50, אשר חלתה בסרטן השד, BIRADS4C שאובחן כ – IDC חיובי לאסטרוגן ופרוגסטרון. החולה עברה בדיקת אונקוטייפ, שתוצאותיה הצביעו על סיכון גבוה להישנות המחלה.

    החולה עברה טיפול כירורגי, משולב בטיפול כימותרפי וקרינתי.

    בהמשך, קיבלה החולה טיפול, באמצעות לטרוזול, שהינה תרופה אנדוקרינית, אנטי-הורמונלית, ייעודית למחלת הסרטן, וזאת למשך תקופה בת 5 שנים.

    בקרב כלל הרפואים, קיימת תמימות דעים כי הטיפול במחלת סרטן, אינו מתמצה בהוצאת הגוש הסרטני והטיפול האנדוקריני הוא חלק בלתי נפרד מהטיפול במחלה.

    מחקרים הוכיחו, כי במקרים בהם תאי הסרטן מכילים קולטנים להורמון האסטרוגן המופרש בגוף –  ככל שרמת האסטרוגן בגוף גבוהה יותר, ניתן יהיה לראות גדילה תאית ושגשוג של התאים הסרטניים, כך שהטיפול צריך להיות טיפול בסיסטמה של המחלה עצמה.

    הלטרוזול היא תרופה שנועדה לדכא את ייצור האסטרוגנים בגוף ובכך למנוע את הגעת האסטרוגן לתאי הגידול הסרטני. תרופה זו מוגדרת כטיפול ייעודי לסרטן השד.

    נוסיף ונאמר, כי אין המדובר בטיפול של מה בכך, אלא מדובר בטיפול קשה, עם תופעות לוואי שפוגעות קשה באיכות חייהן של המטופלות: בחילות, עייפות, גלי חום, קשיי שינה, חרדות, ירידה  קוגניטיבית, כאבי פרקים ועוד.

    במרבית המקרים הוועדות הרפואיות של הביטוח הלאומי קובעות נכות רק למשך שנה אחת ממועד גילוי המחלה, ולא מכירות בתקופת הטיפול ההורמונלי, כתקופה המזכה בפטור ממס.

    אנחנו סבורים, כי הוועדות הרפואיות, אינן מפרשות את החוק בצורה נכונה ובכך גורמות עוול לנשים ושוללות את הזכויות המגיעות להן על פי החוק.

    במקרה של הלקוחה שלנו, הצלחנו לשכנע את הוועדה הרפואית, שחלק אינהרנטי בטיפול במחלת הסרטן, הוא הטיפול האדג'ובנטי המשלים ובכלל זה הטיפול האנטי-הורמונלי.

    הוכחנו לוועדה הרפואית, כי מדובר בטיפול סיסטמתי במחלה, שנועד לדכא את ייצור האסטרוגנים בגוף ובכך למנוע את הגעת האסטרוגן לתאי הגידול הסרטני.

    לאור ניסיוננו הרב, הצגנו בפני הוועדה הרפואית, שלל דוגמאות של לקוחות אחרות בטיפולנו, שלגביהן הצלחנו לקבל פטור ממס הכנסה, לתקופה שמעבר לשנה הראשונה.

    לבסוף, הצלחנו לשכנע את הוועדה הרפואית לפסוק לחולה 3 שנים מלאות של פטור ממס הכנסה ובהמשך בכוונתנו לפעול לשם הארכה נוספת של תקופת הפטור.

    מניסיוננו בטיפול בחולים רבים אחרים, פסיקה כזו, של שנתיים פטור ממס הכנסה מעבר לשנת פטור ראשונה, הינה פסיקה תקדימית.

    לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות
    מלאו את הפרטים הבאים ואנו נחזור אליכם בהקדם