Family Office – מטריית הגנה משפטית לעסק ולמשפחה

You are currently viewing Family Office – מטריית הגנה משפטית לעסק ולמשפחה

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

    מזה מעל עשרים שנה, שאני מייצג בעיקר חברות ועסקים, בעניינים מסחריים מגוונים: יעוץ, עריכת חוזים, תביעות בבתי משפט, גביית חובות ועוד. 

    מאחורי כל עסק מצליח, עומד איש עסקים מצליח ומתיק לתיק ומשנה לשנה, הולך ומתהדק הקשר בין הלקוח לביני, וכל לקוח שלי מרגיש חופשי לפנות אלי בכל בעיה משפטית.

    כיוון שאני טיפוס סקרן מטבעי, אני תמיד מתעניין בפרטיו האישיים של הלקוח, בדגש על בני משפחתו. חשוב לי לדעת, מי האנשים החשובים בחייו של הלקוח, מה מערכת היחסים שלו איתם, במה הם עוסקים ועוד. 

    זה תמיד מרגש אותי לגלות, שמאחורי כל איש עסקים מצליח, עומדת משפחה לתפארת – הורים, בני-זוג, ילדים וכו'. 

    לפעמים, בני המשפחה לוקחים חלק פעיל בעסק המשפחתי ואני נמצא בקשר הדוק גם איתם. לפעמים, הם רק ברקע, כשהלקוח מספר לי בגאווה על איזה הישג שהם השיגו לאחרונה או כשאני רואה תמונה שלהם, בפוסט שהלקוח מעלה לרשת מאיזו חופשה מפנקת בחו"ל.

    מתישהו, במוקדם או במאוחר, הקשר ביני לבין בני המשפחה מתהדק. אני תמיד שמח כשזה קורה בנסיבות משמחות, לדוגמא כשהעסק עובר מדור לדור, או כשמישהו מהמשפחה רוצה לקנות דירה חדשה אבל לצערי זה גם קורה בנסיבות מעציבות, כשמישהו מבני המשפחה מסתבך בצרה או חלילה חולה והולך לעולמו וצריך לחשוב מה עושים הלאה.  

    לאורך השנים, טפלתי במאות משפחות, חלקן ידועות ואמידות וחלקן קצת פחות. 

    לכל משפחה – פינה חמה אצלי בלב וקבוצה נפרדת אצלי בוואטסאפ.

    משפחות משפחות, מכל המינים ומכל הסוגים. כל משפחה והעניין שלה. כל משפחה והדינמיקה המשפחתית שלה. 

    אבל לא משנה באיזו משפחה מדובר ולא משנה באיזה עניין מדובר, יש תמיד דבר אחד שאני מקפיד עליו – להיות תמיד, אבל תמיד, ישר ושקוף עם כל בני המשפחה. 

    מצד אחד, להיות 'איש סוד' של כל אחד מבני המשפחה, כדי שירגיש חופשי לחלוק איתי את צרכיו האישיים, אבל מהצד האחר, תמיד להיות ישר ונאמן לאינטרס של כל בני המשפחה.

    במקרים רבים, כשבני המשפחה לא מצליחים להגיע להסכמה בנושא מסוים, בני המשפחה סומכים עלי שאציע פתרון הוגן ליישוב המחלוקת ומאמצים אותו. 

    אז אם אתה רוצה 'חבר חדש' בקבוצה המשפחתית שלך –  אני אשמח להצטרף!

    אלון

    לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות
    מלאו את הפרטים הבאים ואנו נחזור אליכם בהקדם