כיצד בעלים של מקרקעין יכול למנוע גניבתם?

You are currently viewing כיצד בעלים של מקרקעין יכול למנוע גניבתם?

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

    מרמה מקרקעין אינה תמיד 'גזירת גורל' ובאמצעות נקיטה במספר צעדים פשוטים ולא יקרים, ניתן בהחלט למנוע מצב בו גם אתה תיפול קורבן למעשה מרמה שכזה.

    אם בבעלותך נכס מקרקעין, ובמיוחד אם אתה נמצא בקבוצת הסיכון ליפול קורבן למעשה מרמה, חשוב שתפנה לעורך-דין בעל ניסיון במניעת מעשי מרמה, על מנת שינחה אותך מה ניתן לעשות בנדון.

    למשרדנו מעל 20 שנות ניסיון בהתמודדות עם מעשי מרמה, ובמהלכן פיתחנו מספר צעדי מנע, פשוטים וזולים למניעת מרמה במקרקעין והקטנת הסיכון ליפול קורבן למעשה שכזה.

    משרדנו יכול ליצור עבורך עוד שכבת בטחון, הנועלת ומונעת מראש כל שינוי בבעלות על המקרקעין, ומחייבת לקבל הסכמה אישית של עו"ד ונוטריון ממשרדנו לכל שינוי במקרקעין. כחלק מהתהליך, אנו נרשום על המקרקעין הערת אזהרה, בדבר צורך בהסכמה לפי סעיף 128 לחוק המקרקעין, תשכ"ט- 1969. בלא הסכמתנו, לא ניתן יהיה לבצע כל שינוי במרשם, וקונה תמים שיוציא נסח טאבו ויראה את ההערה, יהיה מחוייב לפנות למשרדנו ישירות, על מנת לבדוק מה פשר ההערה.

    בנוסף, באמצעות שירות חדשני שהושק לאחרונה, משרדנו יכול להפעיל אמצעי מעקב 24/7 על נכס המקרקעין ולהתעדכן בכל שינוי שחל במרשם המקרקעין בזמן אמת. מידע שכזה, שמגיע בזמן אמת, מאפשר למשרדנו להגיב מיידית לכל הערה או רישום חדש בטאבו שנוכל מבצע, ולפעול מיידית להקפאת הרישום, בטרם יוברחו המקרקעין. כיוון שעסקה רגילה ותמימה במקרקעין, מתנהל בצורה איטית ומדורגת, ובדרך כלל מתחילה ברישום הערת אזהרה על המקרקעין, הרי שמייד עם רישומה של הערת אזהרה כוזבת, ניתן יהא לעצור את התקדמות העסקה ולמנוע את המשך המרמה ! בדרך זו, תושג עליונות של הבעלים גם כלפי קונה תמים וגם הקונה התמים סביר שיפסיד לנוכל רק חלק קטן מהתמורה.

    אנו ממליצים בחום לנקוט בפעולות מניעתיות שכאלה, במיוחד במקרה בו מדובר בתושבי חוץ או בדירות מגרשים ריקים, שכן כך ניתן לסכל תרמיות רבות מראש, בצורה פשוטה וזולה.

    לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות
    מלאו את הפרטים הבאים ואנו נחזור אליכם בהקדם