אולי גם לך מגיע 'פטור ממס הכנסה' בשווי מיליוני שקלים?

You are currently viewing אולי גם לך מגיע 'פטור ממס הכנסה' בשווי מיליוני שקלים?
פטור ממס הכנסה

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

    כמעט בכל משפחה בישראל יש אדם שזכאי לקבל פטור ממס הכנסה.

    פטור כזה אומר למעשה, שאתה או קרוב משפחתך, ולמשך כל שארית חייכם, תהיו פטורים מלשלם מס הכנסה, על שכר של כ- 50,000 ₪ בחודש. במצטבר, מדובר בזכות ששוויה מיליוני שקלים חדשים.

    בנוסף, גם אם מעולם לא ידעתם שמגיע לכם פטור ממס הכנסה, ורק כיום בדיעבד אתם מבינים זאת, עדיין לא מאוחר, ואתם יכולים לקבל החזרי מס בגין 6 שנים רטרואקטיבית. גם זה יכול להיות שווה כמעט 2 מיליון שקל.
    עוד יותר מדהים להבין, שהשגת פטור ממס הכנסה, הינה דבר יחסית פשוט וזול.

    רגע, מה? להשיג פטור ממס הכנסה, ששווה פוטנציאלית מיליוני שקלים, זה משהו פשוט וזול? כן!

    בגדול, פטור ממס ניתן למי שיש לו נכות רפואית גבוהה (90% ומעלה, בין מבעיה רפואית אחת ובין מהצטברות של מספר בעיות רפואיות נפרדות) למשך תקופה ארוכה (בעיקר למשך שנה ברציפות ואילך).
    חשוב לדעת, כי מותר להמשיך ולעבוד בזמן הפטור ממס, מותר שהמצב הרפואי ינבע ממחלה, תאונה, פגם מולד וכיוצ"ב. גם לגיל אין שום משמעות כל עוד לאדם יש הכנסות מהן מנוכה מס הכנסה.

    כמעט בכל משפחה בישראל, יש אדם שעונה על הקריטריונים הללו. זה יכול להיות אתה, אביך, אימך וכו'. אפילו אם חלילה האדם שזכאי לקבלת הפטור ממס נפטר, יכולים יורשיו לקבל את החזרי המס במקומו.

    פטור ממס הכנסה

    עכשיו אתה בטח שואל את עצמך, אז איך לעזאזל משיגים כזה פטור מדהים ממס הכנסה, נכון?

    אז זהו, שכאן אנחנו נכנסים לתמונה. בשיחת טלפון קצרה עם משרדנו, נוכל לומר לך כמעט מיידית, אם יש או אין לך סיכוי לקבלת פטור ממס הכנסה ומה שוויו הכלכלי של הפטור ממס.

    יש לנו ניסיון היכרות עם מרבית המחלות והליקויים הרפואיים הקיימים, ואנו יכולים לדעת, האם המצב הרפואי שלך או של קרוב משפחתך, מצדיק קבלת פטור ממס הכנסה.

    הטיפול במשרדנו כולל מקיף ומעמיק וכולל לימוד מדוקדק של מצבו הרפואי הכולל של הלקוח, יצירת ספר עב כרס אודות מכלול בעיותיו הרפואיות של הלקוח, ייצוג הלקוח בוועדות רפואיות במוסד לביטוח לאומי, הגשת ערר על החלטת וועדה רפואית לוועדת עררים ועוד.

    במרבית המקרים אנו עובדים לפי אחוזים מתוצאה, כך שהלקוח אינו נדרש לשלם למשרדנו שכר טרחה מראש. יותר מזה – מלוא החזרי מס ההכנסה, בצירוף ריבית והצמדה, משולמים ישירות ממס הכנסה לחשבון הבנק של הלקוח, ורק לאחר תשלום החזר בפועל לחשבון הלקוח, אנו מקבלים מהלקוח את שכרנו.

    כלומר, הלקוח אינו משקיע או מסכן כמעט דבר ומקבל בתמורה שירות מקצועי למיצוי זכויותיו עד תום !

    אנו מקבלים לטיפולנו בעלי הכנסה חודשית של מעל 15,000 ₪ (ברוטו) ויש לנו כמעט 100% הצלחה בהשגת פטור ממס ללקוחותינו.

    בין לקוחותינו שזכו לקבל בזכותנו פטור ממס הכנסה, נמצאים מנכ"לים ומנהלים בכירים בחברות פרטיות/ ממשלתיות/ בנקים/ חברות ביטוח, רופאים, מהנדסים, עורכי-דין ועוד.

    למשרדנו 20 שנות ניסיון והצלחה מוכחת בהשגת פטור ממס הכנסה ללקוחות רבים, אשר קיבלו בזכותנו החזרי מס בהיקף עשרות מיליוני שקלים. אנחנו יודעים לאבחן כמעט ברגע, מי זכאי לפטור ממס הכנסה וכיצד להשיג לו את הפטור.

    אל תהסס, השאר פרטים או פנה למשרדנו, ואנו נשמח לעזור גם לך, לממש זכאותך לפטור ממס הכנסה.

    דיסקרטיות מובטחת!

    השגת פטור ממס הכנסה לחולי סרטן, הוא מבחינתי מלאכת קודש.

    גילויה הפתאומי בדרך כלל של מחלת הסרטן, מכניס את החולה ובני משפחתו למצב קשה וכמעט בלתי אפשרי, כשהם נדרשים לקבל החלטות הרות גורל תוך זמן קצר וזקוקים יותר מתמיד לשלווה הכלכלית, שמקנה להם פטור ממס הכנסה לחולי סרטן.

    פטור ממס הכנסה לחולי סרטן מביא עימו הגדלה מיידית של המשכורת או הפנסיה, שכן כל השכר ברוטו הופך למעשה לשכר נטו ולא משולם מס הכנסה, שלעיתים יכול להגיע עד כדי 50% מהשכר.

    ההפרש העצום בשכר, נועד לסייע כלכלית לאלו שזכאים לפטור ממס לחולי סרטן, לצלוח תקופה קשה של חוסר וודאות תעסוקתי, אובדן מקור הפרנסה או הפחתת היקף העבודה, במיוחד לאחר גילוי מחלת הסרטן ובתקופת הטיפולים הקשים.

    במקרים בהם גם מושג החזר רטרואקטיבי ביחד עם הפטור ממס לחולי סרטן, אזי עשוי להתקבל סכום כספי משמעותי בהיקף של מאות אלפי שקלים ומעלה, סכום שבהחלט מסייע רבות לחולים ובני משפחותיהם.

    לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות
    מלאו את הפרטים הבאים ואנו נחזור אליכם בהקדם