[vc_row][vc_column][vc_column_text]

אשרות שהיה לעובדים זרים מטעמים הומניטריים

משרדנו מעניק שירות משפטי לקשישים סיעודיים ובני משפחותיהם, המעוניינים להגיש ערר לבית הדין לעררים בירושלים, על מנת לקבל או להאריך תוקפו של היתר להעסקת עובד זר.

מדובר על ערר על החלטת הוועדה המייעצת לשר הפנים להארכת רישיונות ב/1 בענף הסיעוד מטעמים הומניטריים מיוחדים או על החלטה שמסרבת להעניק לקשיש היתר להעסיק עובד זר, אשר במרבית המקרים דוחה את הבקשה להעסקת העובד הזר, מחמת תואנות שונות, כאילו מצבו של הקשיש לא כל כך נורא, כאילו ניתן להיעזר בעובד זר חדש ולא מיומן, כאילו אין בעיה גאוגרפית להעסיק עובדים זרים כמעט בכל רחבי המדינה ועוד.

מדובר בקשישים סיעודיים, שראיינו ואף העסיקו עשרות עובדים זרים בלתי מתאימים עד שלבסוף מצאו עובד זר שמתאים ככפפה ליד לצרכיהם, אולם חרף זאת המדינה אוטמת את אוזניה ומסרבת להתיר להם להעסיק את העובד הזר. במקרים אחרים, המדינה מראש מסרבת לתת לקשיש היתר להעסקת עובד זר כלשהו, וזאת חרף מצב רפואי קשה או גיל מתקדם של הקשיש (מתחת לגיל 90).

נוצר אבסורד, לפיו דווקא העובדים הסיעודיים המיומנים ביותר, נאלצים לסיים את שהותם בישראל ובמקומם מגיעים לישראל עובדים זרים 'חדשים', הנאלצים ללמוד מחדש את מלאכת הסיעוד.

אנו רואים זאת כשליחות, לסייע לקשישים ולבני משפחותיהם בשעת דחק ומצוקה זו, כואבים את כאב הקשיש והמשפחה על היד הקשה המופעלת כלפיהם, ופועלים ללא לאות, על מנת לאפשר לקשיש לסיים את חייו בכבוד בביתו, כשהוא מטופל במסירות ובמקצועיות בידי העובד הסיעודי הזר שבו ליבו חפץ.

אנו ערוכים ובעלי ניסיון, אף לעתור מיידית למתן סעד ארעי המונע גירוש מן הארץ של עובדים זרים או מעניק היתר זמני להעסקת עובד זר.

נשמח לעמוד אף לשירותכם.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][blog count="8" style="grid" columns="4" category="%d7%90%d7%a9%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%a9%d7%94%d7%99%d7%94-%d7%9c%d7%a2%d7%95%d7%91%d7%93%d7%99%d7%9d-%d7%96%d7%a8%d7%99%d7%9d" more="1" filters="0" pagination="1" greyscale="1" margin="0"][/vc_column][/vc_row]