האם כדאי להגיש כתב הגנה ללא עורך-דין?

You are currently viewing האם כדאי להגיש כתב הגנה ללא עורך-דין?

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

    חלק מהנתבעים מאמין, שניתן להגיש כתב הגנה ללא עורך-דין.

    לכאורה, הגשת כתב הגנה ללא עורך-דין עשויה לחסוך לנתבע כסף שאותו אפשר לנצל לטובת תשלום לתובע וסגירת התיק.

    לעיתים נתבעים סבורים, כי די בהגשת כתב הגנה לדוגמא לבית המשפט ולסמוך על השופט בתיק שיעשה משפט צדק ויסלק את התביעה הלא מוצדקת, גם ללא מעורבות של עורך-דין מטעם הנתבע.

    לצערי הרב, ובטח בתביעות בעניינים נכבדים, קיימת חשיבות רבה שהנתבע יגיש כתב הגנה בסיוע של עורך-דין ויקבל ייעוץ וייצוג מקצועי מעורך-דין לכל אורך ההליך המשפטי.

    רק לעו"ד בעל ותק וניסיון בייצוג בהגנה על נתבעים, יש יכולת לנסח עבור הנתבע כתב הגנה שיכלול את כל טענות ההגנה הנדרשות ולאחר מכן ייצג בבית המשפט אותך כנתבע בצורה מקוצועית ונאמנה. 

    בנוסף, אם אתה בתמימותך חושב שבטלפון אחד שתרים לתובע, אתה תשכנע אותו שהכל טעות ותמורת לירה וחצי הוא יבטל את התביעה נגדך – אתה טועה. סביר להניח, שהתובע רק מחכה לשיחה ממך, כדי להקליט אותך ולעשות בהקלטה הזו שימוש כנגדך במהלך המשפט.

    הלחץ שאתה נמצא בו והרצון האמיתי שלך לסגור את הסיפור מהר ובשקט, עשויים לגרום לך לומר דברים, שבעתיד אתה מאוד תתחרט שאמרת.

    האדם היחיד שאתה יכול לדבר איתו בחופשיות, הוא עורך-הדין שלך. על השיחות ביניכם חל חיסיון עו"ד-לקוח, וכל מה שנאמר לו סודי בהחלט.

    בנוסף, גם על שיחות בין העו"ד שלך לעו"ד של התובע חל איסור הקלטה וכל השיח ביניהם בנושא משא ומתן לפשרה הוא חסוי ולא יגיע לידיעת בית המשפט.

    למשרדנו ניסיון של עשרות שנים, בהכנת כתבי הגנה ובניהול פרשת ההגנה מטעם נתבעים רבים.

    במהלך תקופה ארוכה זו, משרדנו היה מעורב בהגנה על חברות נכבדות, אנשי עסקים ידועי שם וגורמים נוספים, במגוון רחב של תביעות ותובענות, כספיות ואחרות, בכל הערכאות המשפטיות בישראל.

    יש לנו את הידע והניסיון, לנסח עבורך או עבור העסק שלך כתב הגנה מקצועי ומעולה וכן להכין תוכנית פעולה אופטימלית, לשם ניהול פרשת ההגנה.

    אנו מקפידים לשתף את הלקוח, בכל החלטה בתיק, שואלים לדעתו ומבקשים את הסכמתו, שכן אנו רואים בעירובו של הלקוח יסוד ראשון במעלה להצלחת התיק. 

    עורכי-הדין במשרדנו מכירים את רזי החוק,  מעורבים במאות הליכי ליטיגציה, כולל הליכים בתיק הגדולים והמורכבים שנידונו במדינת ישראל ומול טובי עורכי-הדין במדינת ישראל, ומכולם למדנו והשכלנו כיצד לנהל בצורה מייטבית את פרשת ההגנה גם עבורך.

    חרטנו על דגלנו להעניק את שירותינו במחיר תחרותי והוגן ונשמח לשוחח עימך, לתת לך ייעוץ ראשוני ללא התחייבות והצעה הולמת לטיפול בתיק.

    בין אם אתה איש עסקים מנוסה או אדם פרטי, אצלנו תמצא שירות מעולה במחיר הוגן, ויעוץ משפטי מסור הדרוש להצלחת הטיפול. אנחנו לרשותך!

    סדרת מאמרים
    מאמר ראשי בסדרה:
    מאמרים:
    לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות
    מלאו את הפרטים הבאים ואנו נחזור אליכם בהקדם