מדוע חשוב להיעזר בעו"ד בעל ניסיון בהסכמי יבוא בינלאומי

You are currently viewing מדוע חשוב להיעזר בעו"ד בעל ניסיון בהסכמי יבוא בינלאומי

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

    יצרנים רבים, וודאי הגדולים והמנוסים מבניהם, מנצלים את הכח הרב שיש בידם, ומציגים נוסח ראשוני של הסכם, שהינו בדרך כלל ארוך ודרקוני, וכל כולו נועד להגן על היצרן בחו"ל.

    רק עו"ד בעל ניסיון בהסכמי יבוא בינלאומי, אשר טיפל בעשרות ובמאות הסכמים דומים בעבר, יכול לנתח את ההסכם המוצע ולהסביר ליבואן הישראלי, מה המשמעות האמיתית של סעיפי ההסכם, תוך פירוט מקצועי, אילו סעיפים הינם 'סטנדרטיים' ואילו סעיפים הינם חריגים ומסוכנים.

    במסגרת הייעוץ המשפטי, נלקחים בחשבון מכלול רחב של שיקולים, אשר משפיעים על האופן בו יש להבין ולתקן את ההסכם המוצע. חשוב להבין ולהכיר, מיהו היבואן המקומי, ניסיונו צרכיו ויכולותיו, מיהו היצרן בחו"ל, מה יחסי הכוחות בין היצרן בחו"ל ליבואן הישראלי, באיזה סוג מוצרים מדובר ומה הסיכון והסיכוי ביחס לשיווקם בישראל, אילו מוצרים ויבואנים מתחרים אחרים קיימים בשוק המקומי וכיצד הם פועלים, ועוד.

    על יסוד נתונים חשובים אלו, יכול עורך-הדין להציע ליבואן בישראל, שורת תיקונים להסכם המוצע, חלקם משפטיים וחלקם מסחריים במהותם ולאחר מתן להכניס את התיקונים הדרושים לגוף ההסכם.

    כאשר היבואן הישראלי הינו בעל ניסיון מועט יחסית ביבוא בינלאומי, קיימת חשיבות רבה, לוותק ולניסיון של עורך-הדין המייצג אותו, אשר מתפקידו לפקוח את עיניו של היבואן, לתרחישים פוטנציאליים רבים, העשויים להתרחש במסגרת מערכת היחסים העתידית אל מול היצרן ולתרום ליבואן מניסיונו רב השנים בטיפול במקרים דומים.

    בחלק מהמקרים, המשך המשא ומתן, מתנהל ישירות בין היבואן ליצרן, תוך עדכון שוטף של עוה"ד והיוועצות בו. בדרך זו, שומרים הצדדים על קשר ישיר, מלבנים סוגיות מסחריות ומגיעים להבנות באווירה טובה. במידת הצורך, ניתן כמובן לערב את עוה"ד באופן יותר מעמיק, הן לצורך עמידה בקשר ישיר עם עורכי-הדין של היצרן בחו"ל ולעיתים על דרך של נסיעות משותפות ליצרן וניהול מו"מ פנים מול פנים במקום מושבו.

    לסיכום: קיימת חשיבות רבה, לבחור בעו"ד בעל ניסיון בהסכמי יבוא בינלאומי, שכן רק עו"ד כזה, יוכל להשיג ללקוח את מירב ההישגים בעת עריכת הסכם היבוא, שהינו ההסכם החשוב ביותר לעסק ובעל השפעה מהותית על קיומו ורווחיותו של העסק לשנים רבות.

    משרדנו מייצג יבואנים בלעדיים רבים, המייבאים לישראל מחו"ל מגוון רחב של מוצרים.

    במהלך למעלה מ- 20 שנות ניסיון, טפלנו במגוון רחב של הסכמי יבוא בלעדי, מיצרנים נכבדים ברחבי העולם כולו, בשווי מצטבר בהיקף מאות מיליוני שקלים חדשים.

    בין אם אתה יבואן מנוסה או יבואן בתחילת דרכו, אצלנו תמצא שירות מעולה במחיר הוגן, ויעוץ משפטי בכל תחום שיבואן צריך כדי לנהל עסק משגשג ומצליח. אנחנו לרשותך!

    לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות
    מלאו את הפרטים הבאים ואנו נחזור אליכם בהקדם