תביעה יצוגית

You are currently viewing תביעה יצוגית

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

    יש לך רעיון טוב לתביעה ייצוגית? בוא תלמד איך עושים כסף מצדק!

    בשנים האחרונות, גרפו תובעים ייצוגיים זכיות בהיקף מצטבר בסך מיליוני שקלים חדשים, ובכך גרמו לתיקון  עוולות צרכניות חמורות ולהרתעת חברות מסחריות מהפרת החוק.

    מטרת חוק תובעות ייצוגיות החדש, הינה לעודד אזרחים להגיש תביעות ייצוגיות, וזאת באמצעות תיגמולם על כך בסכומי כסף ניכרים, בכדי שיביאו את העוול הפרטי והקטן שנעשה להם לידיעת בית המשפט, ובכך יעזרו לקבוצה שלמה של נפגעים למצות את זכותם לפיצוי.

    בכדי להקל עוד יותר על התובע הייצוגי, קבע החוק החדש מנגנון מיוחד, לפיו התובע הייצוגי אינו משלם כלל שכר טרחה לעורך-הדין המייצג אותו, ושכר הטרחה משולם במלואו על ידי הצד הנתבע.

    כיום, החוק החדש בישראל מאפשר גם לך להפוך בין לילה לתובע ייצוגי ולממש את זכותך ללחום בעוולות הנגרמות לציבור בישראל, ואף לזכות בסכומי כסף נכבדים (לחץ כאן לעיון בפנקס התביעות הייצוגיות).

    עורכי-הדין במשרדנו הינם מהראשונים בישראל שהגישו תביעות ייצוגיות ותביעות קבוצתיות, והינם בעלי נסיון רבבטיפול בתיקי ליטיגציה מורכבים בתחומים שונים, כגון: סלולר, ניירות ערך, איכות הסביבה, רשויות, צרכנות, תביעות קבוצתיות, בנקאות, מקרקעין, וכדומה.

    לדוגמא, משרדנו ניהל (בשיתוף עוה"ד יוחי גבע ואמיר ישראלי) תביעה ייצוגית ענקית בהיקף של 4.2 מיליארד שקל כנגד חברות הסלולאר, אשר מתווספת לרשימה ארוכה של הליכי ליטיגציה בהיקפים נכבדים בהם מעורב משרדנו.

    אנו מאמינים בכל ליבנו, כי חברה מסחרית הגורמת עוול 'לאזרח הקטן' חייבת לשלם על כך ובגדול, וחייבת לתת את הדין על מעשיה ולפצות על כל הנזקים שגרמה.

    אנו יכולים לציין בגאווה כי הודות לטיפולנו המקצועי והמסור, זכו רבים מלקוחותינו להישגים חסרי תקדים, ובמיוחד בתיקים המורכבים, הגדולים או התקדימיים בהם טיפלנו, אשר חלקם אף זכה לפרסום בעיתונות.

    משרדנו ערוך ומוכן לתת לך ייעוץ ראשוני ללא התחייבות בדבר סיכוייך בהגשת תביעה ייצוגית וישמח להעניק לך את כל הליווי המקצועי הנדרש בדרך להגשת התביעה הייצוגית והזכייה בה.

    לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות
    מלאו את הפרטים הבאים ואנו נחזור אליכם בהקדם