הקמת חברות חדשות ודיני תאגידים

You are currently viewing הקמת חברות חדשות ודיני תאגידים

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

    הקמת חברות חדשות ודיני תאגידים

    הקמת חברות חדשות וייסוד תאגידים – זה 'הבייבי' שלנו !

    משרדנו מעניק לחברות קיימות וליזמים חדשים ייעוץ וייצוג משפטי כולל, בכל הנוגע לדיני תאגידים ולייסוד והקמת חברות חדשות.ליזמים חדשים, אנו מעניקים ייעוץ משפטי, בשלבים הראשונים של הקמת החברה, לרבות  ייעוץ בדבר הדרךהאופטימאלית ללקוח להתאגד ולנהל עסקיו (חברה, שותפות, עוסק מורשה, עמותה, אגודה וכו'), סוגיות הנוגעותלבחירת שם לתאגיד והבטחת ייחודיותו (רישום חברה, רישום סימן מסחר, רישום דומיין וכו'), עריכת הסכמי מייסדים והסדרת הבעלות והשליטה בחברה, עריכת הסכמי השקעה והלוואות בעלים לחברה וכו'.

    אנו אף מלווים בעלי מניות וחברות קיימות ומעניקים להם ייעוץ משפטי צמוד, בכל ההיבטים הנוגעים להתנהלות תאגידית מייטבית,  לרבות בדבר ניצול מייטבי של ההטבות הגלומות בהקמת חברות (כגון חסכון במס, אחריות מוגבלת של בעלי מניות וכו'). כמו כן, אנו עומדים על המשמר, ומנחים אותם כיצד ימנעו מן הסכנות האורבות להם בתחום דיני התאגידים, כגון הרמת מסך, אחריות דירקטורים, פירוק חברה וכו'.

    לאור ניסיוננו הרב בניהול הליכי ליטיגציה, אנו אף מעניקים לבעלי מניות ייצוג משפטי במקרים בהם מתגלע סכסוך בין בעלי מניות שונים על רקע בעלות ושליטה בתאגיד ופירוקו.

    אנו במשרד עורכי-הדין אלון לב ושות' משלבים את נסיוננו הרב בעסקים עם שיקול דעת נבון, בכדי להעניק ללקוחותינו את הייעוץ הנכון בזמן הנכון לקראת קבלת החלטות הרות גורל במישור העיסקי והמשפטי כאחד, וכאן טמון הערך המוסף הגבוה הנלווה לשירות המשפטי.

    משרדנו דוגל בפיתוח מערכות יחסים ארוכות טווח עם לקוחותיו ומשקיע כל מאמץ דרוש על מנת להגיע להבנה עמוקה של עסקי הלקוחות ומטרותיהם. רבים מלקוחותינו שמסרו לטיפולנו תיק פרטני התרשמו לטובה משירותינו ובחרו להעביר לטיפולנו את מכלול ענייניהם העסקיים השוטפים, וזאת על בסיס ריטיינר או התקשרות מתמשכת כדאית אחרת .

    חרטנו על דגלנו להעניק את שירותינו במחיר תחרותי, הוגן ואפקטיבי, מתוך התחשבות עמוקה בטובת הלקוח ותוך שמירה מתמדת על היותנו גורם יעיל וכדאי כלכלית עבור הלקוח.

    לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות
    מלאו את הפרטים הבאים ואנו נחזור אליכם בהקדם