דיני עבודה, ייצוג עובדים ומעבידים

You are currently viewing דיני עבודה, ייצוג עובדים ומעבידים

לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

    דיני עבודה, ייצוג עובדים ומעבידים

    אנו במשרד עו"ד אלון לב ושות' דואגים לרתום את יתרונותיה ותחלואיה של המערכת המשפטית, לטובת הלקוחות אותם אנו מייצגים, באופן שלכל תיק ולכל לקוח נבחרת בקפידה אסטרטגיה משפטית מייטבית ואמצעים טקטיים יצירתיים לשם הגשמתה.

    למחלקת דיני העבודה במשרדנו נסיון רב בטיפול בתיקים במגוון תחומי דיני העבודה, ובכלל זה ייצוג עובדים ומעבידים, וזאת הן בניהול הליכים משפטיים והן בעריכת הסכמים ומסמכים משפטיים מגוונים בכל שלבי העבודה, החל מהשלבים הטרום חוזיים, דרך מהלך העבודה וכלה בסיום יחסי עובד-מעביד.

    את הנסיון הרב רכשו עורכי-הדין במשרדנו במהלך שנים ארוכות של הופעות רבות בפני כל הערכאות בתחום משפט העבודה, לרבות ביה"ד האזורי לעבודה, ביה"ד הארצי לעבודה, וועדות שימוע, משרד התמ"ת ועדות ערר, בוררויות, גישורים וכיוצ"ב.

    אנו מקפידים למצות את זכויות מרשינו בכל האספקטים הנוגעים לתחום יחסי העבודה, לרבות בעניין שכר עבודה, פיצויי פיטורין, זכויות נשים בהיריון, זכויות פנסיוניות, שימועים, יחסי עובד-מעביד וכיוצ"ב. במקרים המתאימים אנו לא נתרעים אף מלהרים מסך כנגד מעבידים ולחילופין לתבוע עובדים בגין נזקים שגרמו למעביד.

    יחד עם בטחוננו בכוחנו ובעליונותנו המשפטית על כל יריב, אנו תמיד מעניקים עדיפות לפתרון הסכסוך בדרכי שלום ואנו תמיד שמים דגש מיוחד על סוגיית גביית פסק הדין, ונוקטים בכל האמצעים הדרושים לשם הבטחת הגבייה.

    אנו מאמינים כי "בתחבולות תעשה לך מלחמה" (משלי כ"ד, פסוק ו') ונוקטים ללא הרף במהלכים יצירתיים ומתוחכמים בכדי לחזות את מהלכי היריב, להקדימו ולנצחו נצחון מוחץ.

    חרטנו על דגלנו להעניק את שירותינו במחיר תחרותי, הוגן ואפקטיבי, מתוך התחשבות עמוקה בטובת הלקוח ותוך שמירה מתמדת על היותנו גורם יעיל וכדאי כלכלית עבור הלקוח.

    אנו יכולים לציין בגאווה כי הודות לטיפולנו המקצועי והמסור, זכו רבים מלקוחותינו להישגים חסרי תקדים, ובמיוחד בתיקים המורכבים, הגדולים או התקדימיים בהם טיפלנו.

    לקבלת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות
    מלאו את הפרטים הבאים ואנו נחזור אליכם בהקדם